Vad händer.....

Ikväll ???

Inte mycket alls... inget på Tv, inget på nätet... barnen sover... förutom Tyra som lever rövare.

Hon är pigg som en mört, skrikig som en gris, omständig som en gnu och vägrar sova som en.... fladdermus ??

Något är på G.
I morrn är det jag som ringer VC för halsprov på lilla damen... kan lika gärna ta ett på mig med när jag ändå håller på....

De stora Tjejerna är iaf piggare... Det tackar vi för.
Wilma tjatar o tjatar om dagis... "ska jag gå till dagis i morgon ?".....
Och hon blir lika ledsen varje gång svaret blir nej. Hon tycker ju inte att hon har ont i halsen längre.

Men det hjälper inte. Hon får snällt vänta till Tisdag nästa vecka =)


Kommentarer
Postat av: Emily

Stackars wilma, förstår hennes längtan efter dagis nu när hon varit hemma så länge. Typiskt att halsflussen skulle komma. :(

2011-01-11 @ 23:10:55
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0