Söndagen....

lider mot sitt slut... Igår sov Jonathan över, grabbarna slog nog inte igen ögonen förrens klockan va närmare 24 och i morse TJUGO I SJU ruskade dom på min axel o frågade om dom fick gå ner o se på Tv.

Halv 9 behagade vi andra i familjen vakna och sen bar det ner på hockeyträning och målvaktsträning... hem o varva ner och sen vidare in till stan, för ännu mera hockey... Graip äger !!! så är det bara, o de är så jäkla kul... !!

Emil o sebastian somnade som små grisar i bilen och jag har nog aldrig upplevt Emil så svårväckt när det va dags att kliva ur bilen.. trodde först han drev med mig, men när han inte reagerade ens när jag kittlade honom ordentligt så förstod jag att det va en slagen hjälte jag fått att göra me :)

Nu ska jag oxå krypa i säng straxt... känner mig oxå helt slut o då har jag bara suttit på läktaren o hejat :) Ja, o målvaktsutrustningen va ingen lek att få på...Tur Mariell va där...:)

Godnatt Alla nyfikna läsare !!!!

Kommentarer
Postat av: Emily

2011-01-17 @ 10:02:07
URL: http://ehallgren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0