Snart dags !

Då va det snart dags att gå o hämta barnen... dagen idag har gått fort men det känns ändå som att timmarna sniglat sig fram... märkligt det där.

Terese o Alvin kom förbi på snabbfika... mysig kille den där Alvin...

Känns oxå konstigt att va utan barnen, nu när jag är så van att ha dom hemma.
Ingen att laga lunch till, så jag glömmer att äta...så det fick bli 3 ägg för en stund sen... Nyttigt ? Neeeejjj....för vsrje grej jag stoppar i mig med sån oregelbundenhet suger kroppen åt sig.. och det lägger sig...eller sätter (whatever) på fel ställen... men jag är inte lika medveten o duktig som Elin nej... :) Kanske ska börja bli ? Men det får bli på måndag haha....

Dålig på att lägga in kort har jag oxå blivit. skärpning !!
Får se hur kvällen ser ut... TONVIS med tvätt som ska vikas, o så har Emil hockey....


so long....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0