Lugnet har lagt sig =)

Alla fem barnen sover... haha lät konstigt.. FEM barn... men vi har Holly för övernattning ikväll...

Jag gick bort till Elin förrut för att lämna ett kisslakan och fick en Holly med mig hem =)
När jag satt hemma hos Holly så fick hon för sig att hon ville sova hos Wilma och blev nog ganska chockad när jag sa att "ja men då måste du springa o packa då"....

Malligare tjej får man nog leta efter =) Det va riktigt kul.. Wilma blev helt galet glad när jag kom tillbaka hem.... med Holly, och det tog ett tag innan hon trodde på mig när jag sa att Holly skulle sova över "va är de sant mamma, är det sant ?"

Nu sover dom som sagt... men mycket fnitter blev det =) Ebba somnade trots fnittter som bröt ut i asgarv emmelanåt så dom fick ligga där o fnittra tills dom stupade :)

















Kommentarer
Postat av: Emily

åh så härligt för tjejerna :) Härliga bilder med.

2011-01-14 @ 23:14:24
URL: http://www.ehallgren.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Dom är helt underbara. tänk vilken lycka:) haha

2011-01-15 @ 01:12:55
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Tack för din komentar. Nej självklart är det hårda språket inte okej på nåt sätt och inget som vi ska acceptera, men jag säger precis som du att det är inget unikt för Slite utan barn/ungdomar i Sverige använder dessa ord... det är ju sånt dom hör i musiken dom lyssnar på, filmerna dom ser och spelen dom spelar bla.... Sätt på vilket familjeunderhållningsprogram som helst på tv och låtsas att du har en 8 årings öron på dig. Det är skrämmande vilket språk som används "off the record" så att säga. Ha en fortsatt trevlig helg hela familjen. =D

2011-01-15 @ 08:40:11
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0