Jag bad om Vardag......

......... och jag fick vardag med dunder o brak =)

Gick o la mig några minuter efter 12, precis som vanligt........
Straxt därefter vaknade Ebba och kändes varm...klagade över ont i benet (växtvärk?).... hon fick alvedon, somnade lagom om... så vaknade Wilma med mardrömmar...
Tog en go stund att få henne lugn, och på kuppen lyckades hon väcka Ebba igen...

Patrik, Emil och Tyra lyckades fortsätta sova ... skönt för dom :/



Halv tre tittade jag på klockan, då sov båda tjejerna igen...men jag hade svårt att somna om.. klockan blev halv fyra....
Sen lyckades jag nog somna för kl 5 vaknade jag av att Tyra låg o skrattade....
Tjugo minuter senare ringde Patriks "upp-och-jobba" Klocka. GOOOOOODMOOOORNING !!!!!


image246

Halvdöd somnade jag om i 45 minuter till innan de va dags att väcka Emil som skulle på hockeyträning, hans skjuts skulle komma kvart över sju.

När Patrik o Emil left the building så blev jag sittandes i soffan I 2 timmar innan Wilma vaknade... sen slog Tyra upp sina blå och för bara 10 minuter sen vaknade Ebba...

Nu är det full rulle.......

Ha en trevlig dag........ =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0