Galet trött !!

.... ändå har dagen vart under kontroll.... Trasksade ner till Emily o barnen på fm, fikade o käkade lunch ihop... Trevligt värre ! :)

Det är först nu som jag börjar känna mig knasigt snurrig i huvudet.... efter EN natts dålig sömn tänker ni nu... men JA, jag är inte van.. mina barn sover oftast hela nätter... då blir man rakt stentrött när mottsatsen sker....

Ikväll MÅSTE jag gå o lägga mig tidigt, för annars lär jag aldrig komma ikapp....

Nästa vecka börjar dagis :/ Det är med blandade känslor... har vart mysigt att ha barnen hemma så länge, bara kunnat va o hitta på det som fallit oss in...! Härligt att bara ta dagen som den kommer, utan måsten, tider och krav 

Men om jag ska försöka tänka mindre egoistiskt så längtar barnen efter dagis... så det är klart det blir dagis nästa vecka.. om dom håller sig friska !

Nu ska jag ta hand om disken, sen blir det slö på soffan.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0