SVINALÄNGORNA

Har precis varit på Bio med Bästa Elin och Emily.
Vi såg Svinalängorna... en tung film som berörde mitt hjärta mycket, nästan så jag fick ont.
Att barn dagligen i Sverige växer upp i dessa förhållanden gör mig knäsvag...

Väl hemma, känner jag nu att...Jag kanske inte ska ha så dåligt samvete för att tiden inte alltid räcker till, för att jag inte alltid har tid eller möjlighet att pyssla eller läsa just när barnen vill.
Mina barn växer åtminstone upp i ett hem fullt av kärlek, och dom behöver aldrig vara rädda.... Det betyder mer än något annat !!!
Vi har varandra, och dom kan alltid lita på att jag och Patrik finns, och alltid kommer att finnas för dom, oavsett vad som händer ! Vi kommer älska dom gränslöst ALLTID, och dom behöver aldrig känna sig otrygga eller rädda i vårt hem.

Den fick mig också att återigen bli påmind om vad som är viktigt i livet... vad som är värt att tänka på, bry sig om och leva o kämpa för. Och vad som inte är värt att slösa energi på !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0