Laktosintolerant ?!?

igår va en lugn o stressfri dag :) Käkade förmiddagsfrukost med Therese L oc h Emily...pratade skit, drack kaffe och sen blev det en fet lunch från Pheonicia... ;)

Sen kom Anna o snackade lite o drack saft =)
Bästa Elin körde Wilma till dansen <3

När Patrik kommit hem så åkte jag Emily Elin och Therese L till stan.... Jag säger bara, FARLIGT GALNA BRUDAR haha

Idag kom Terese B på fika.. o lunch, dock inte lika exklusiv lunch som igår men en skinkpaj lyckades jag hitta i frysen :)

I morse ringde jag BVC, jag har i flera veckor hört Ebba klaga o gnälla över sin mage... att hon har ont...
Anki trodde på Laktosintolerans... det är till viss del ärftligt o Emil har haft det, och Patriks pappa är känslig.....
så nu blir det att uesluta all laktos ur hennes kost i två veckor till att börja med... även på dagis.
Så får vi se vad som händer....

Men jag blir vansinnig av priserna på laktosfria produkter 17,90 för en liter mjölk för att inte tala om den laktosfria vällingen.... 46 spänn för 2 liter... det räcker i två dagar.... SJUKT !!!!!!!  men men, vad ska man göra då ??

Näpp nu hämta Emil på Hockeyn, I morgon bio med Emily och Therese L och på Lördag TJEJFEST <3


Kommentarer
Postat av: Emily

Måste bara fråga, var i bilen gömde sig Elin? Såg henne inte.. men däremot såg jag Anna =) Hahahaha



Hoppas informationen på dagis går fram nu då.. är ju lite si o så med det ibland...:(



Längtar till bion imorgon, alla säger ju att den är så bra.

Glöm inte näsdukar bara ;)

2011-02-02 @ 21:01:30
URL: http://www.ehallgren.bloggplatsen.se
Postat av: elin

hihi.. jag låg under sätet hela tiden och ingen märkte något:)

2011-02-02 @ 22:14:17
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Therese

Soory då förfan....... Anna ska det va såklart =)

2011-02-02 @ 22:19:26
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0