Hockeymatch och stolt mamma =)

Igår spelade Emil och hans lag Match mot VisbyRoma... det slutade 2-2
Jag vet att jag säger det varje gång , men shit vad jag är imponerad av dessa grabbar... allihopa.

Emil va målvakt, och han gjorde många snygga räddningar, men framförallt va det en som gjorde mig riktigt rörd, till och med tårögd... haha, jag vet att jag är pinsam, men fytusan va stolt jag känner mig...

Tre stycken ur motsåndarlaget kommer i full fart mot mål... Emil intar position... och dom skjuter... han räddar och dom skjuter igen.. och Emil räddar igen...
 Jublet gick genom publiken på läktaren och hela graip laget börjar banka och slå klubborna mot sargen och ropar "EMIL EMIL EMIL "

Jag blev som sagt heeelt tårögd och fruktansvärt stolt... det va MIN SON som räddade pucken, MIN SONS namn som alla barn ropade... ojoj... blir helt tårögd bara jag tänker på det...
Kalla mig fånig, men oj så stolt jag är... !

Nu längtar jag massor till Cupen vi ska åka på.. det ska bli såå jäkla roligt... Nu har det blivit ändringar, så vi blir där 2 nätter istället för en.... oj vad vi ska heja på sebastian och Emil... ja hela GRAIP !!




Kommentarer
Postat av: Anna

Kalla mig fånig oxå om ni vill... jag fick gåshud när jag läste om Emil! Tänk vilken lycka att vara en Emil Emil Emil =) Vilken härlig känsla både för Emil och mamma.... Grattis EMIL!

2011-02-06 @ 18:10:21
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/
Postat av: elin

hahaha... jag blev alldeles tårögd bara av att läsa om honom:) så jävla duktig är han!!!!!

2011-02-06 @ 20:16:35
URL: http://thestyleismine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0