ULLARED........

........ tjohoooo.........
På Torsdag tar jag Emily och Elin båten till Sverige, och på Fredag blir det shopping heeeeela långa dagen på Gekås :)

Ska bli så jäkla kul alltså... jag va där för många år sen, då va det ju inte ens hälften så stort som det är nu.. :)
Satt o spanade igår på Tv-programmet Ullared... ska bli så kul... LÄngtar !!!

Gekås Ullared







Från det ena till det andra så blev emil en BMX lyckligare igår :)

I morse fortsatte kramkalaset... han gick o tittade på cykeln, kom till mig, kramades..

"tack mamma för att ni köpte den"...

tillbaka tittade o pillade lite o så kom det en kram igen...
När jag skrattar saäger han... " man vadåå?? jag blev ju glad ".......
Härliga unge !!

Han blev oxå stucken av en jordgeting igår på skolan, lillfingret svulnnade ordentligt o även ringfingret.

I morse när han vaknade hade hela handryggen svullnat upp... och straxt innan lunch ringde skolsköterskan och sa att den svullnat ytterligare... Nu får vi avvakta och se vad som  händer...

Nu ska jag vika lite tvätt fundera ut kvällsmat och slöa mig lite kanske ...??!!


Kommentarer
Postat av: Emily

Båten till sverige?? Bor vi inte i sverige?? hahaha...

Hoppas Emils hand inte blir värre. Kramar

2010-09-28 @ 12:46:15
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Terese

FÅR MAN BOKA EN PLATS NÄSTA GÅNG??



HA SÅ JÄKLA KUL OCH SHOPPA LOSS BRUDAR DET ÄR NI VÄRDA!!

2010-09-28 @ 20:18:06
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: Therese

givetvis Terese... nästa gång bokar vi fler bilar :) och planerar de jela lite bättre! Den här gången blev dét mest bara impuls, men de är kul ibland det me :)

2010-09-29 @ 09:39:43
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0