Trötta dagar !!!

Har inte riktigt kunnat hålla isär veckodagarna den här veckan.....
Jag har vart supertrött och jag kan ju säga att barnet tagit tillfället i akt och bråkat lite extra med mig :)

Som tur är så har jag haft Elin här... Jag hade inte orkat två dagar utan henne.. ja så känns det, så trött har jag varit :(
Att umgåtts i två dagar gör mig lycklig över att jag har Elin, för allt hon betyder för mig...
samtidigt som det river o sliter i hjärtat när jag tänker på Malin... som inte längre har sin Elin här... alltid i hjärtat men inte här :(
Såå jävla orättvist !!!!!
<3<3<3

Skulle vart på kalas idag men Ebba började må lite tjyvens efter lunchen, magknip o fula fisar :(

Magsjukan är i full gång på dagis, så det skulle bara fattas att hon skulle åka på nåt nu inför Operationen på onsdag...*hoppas inte*

Fick ställa in kalaset, vilket gjorde barnen jätteledsna och även Sebastian.. men vi får ta igen det med hull o hår !

Ikväll har Ebba haft fortsatt ont i magen och det har runnit ur henne *spännande info va? *
Stackare. Hoppas hon blir bättre snart igen !!
Stumpan min !!


Kommentarer
Postat av: terese

de e skönt med syskon som hjälper till å ställer upp när det behövs... man är inte mer än människa och det är klart man blir trött!!!! tycker du är skittuff som ändå fixar allt med alla barn!!! jag hade blivit knäckte efter ett par dagar!!!

2010-09-11 @ 18:53:46
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0