Operationen över !

Och den har gått BRA !!!

Dom tog ut en väl avgränsad (vad dom tror idag, godartad) cysta.

Det va en typisk Dermoid sa dem, precis som dom misstänkte på Visby lasarett.

Ebba vaknade relativt fort på uppvaket och fick en snabb snetändning innan hon blev sitt rätta jag igen... :)

Nu har hon fått i sig lite pannkakor och ett Päron och är på gott humör.
Om en stund kommer Mommooch Bempa och hälsar på som just landat på Arlanda ! Och sen skrivs Ebba ut...
Inatt får jag pussa och krama på henne igen ... LÄNGTAR !!!






Kommentarer
Postat av: Terese

ÅÅÅ Vad skönt att det har gått bra för henne!!! KRAM

2010-09-15 @ 14:05:45
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: terese

fan va skönt att det gått bra!!!

kram

2010-09-15 @ 14:37:32
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: jenna

gud så skönt att det gått bra!!

2010-09-15 @ 16:55:35
Postat av: Sofia Gardelin

Vad lättad jag blir av att läsa ditt inlägg. Som jag har tänkt på er. Stor stor kram

2010-09-15 @ 23:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0