Min fina Ebba.......

ligger nu sövd och hennes liv har vi lämnat i händerna på läkarna.

Hur mycket jag än vill så kan jag inte skriva ner känslorna nu, hittar inte orden...

Bara väntan gör mig galen.. känslorna och tankarna svämmar över.. minnen spelas upp som i en film...

Så många gånger vi väntat, så många gånger vi sett vår älskade William sövas..  så mycket han fick stå ut med, så mycket ... ändå fick han inte leva.... Faaan !!!

Patrik ringde, grät som ett litet barn... sövningen hade vart tuff att se.. Ebba hade klarat det med glans, men för Patrik blev det för mycket....
Allt blev verklighet igen.. det vi så länge försökt tränga bort.. försökt att bara minnas det som va bra under tiden William va sjuk !
Vill bara vara där o krama om honom...  <3

Nu väntar jag på det där samtalet.. att operationen är klar, och jag hoppas av hela mitt hjärta att dom säger att operationen gått bra....

Vad ska jag annars ta mig till....


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej du känner mig inte men jag är oxå en änglamamma.

förstår din ångest just nu och håller allt jag har för att det ska gå bra. Styrkekramar från en mamma till en annan.

2010-09-15 @ 11:30:55
Postat av: jenna

kram till er

2010-09-15 @ 12:00:22
Postat av: Jenny Hallgren

Förstår att det väcker minnen, men det var skönt att

operationen gick bra =)

Kramar Jenny

2010-09-15 @ 15:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0