Konstig känsla....

....när jag i morse vinkade o pussade Patrik och Ebba hejdå....

Konstig känsla när jag gick till dagis, ett barn kort...

Nu sitter dom på båten, sen blir det buss till centralen och promenad till ST Eriks ögonsjukhus för att operera bort tumören vid hennes öga.
Ingen vet hur stor den är bakom, innanför.. Känns kontigt, sjukt läskigt, att min dotter har en tumör..
Vi har levt så långt bort från sjukhusvärlden vi kunnat sen William dog.. Nu är vi där igen, om än på etthelt annat sätt...

Jag är livrädd att man ska hitta nåt som inte borde vara där... och det väcker såå många känslor inom mig !!


Kommentarer
Postat av: Terese

Ja fy!! Jag kan inte i min vildaste fantasi försöka sätt mig in i din sitts! Men hoppas för er alla att det inte är ngt farligt!!! KRAMAR

2010-09-14 @ 10:22:18
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: Pethra

Jag förstår att det måste kännas nervöst och oroligt. Jag håller mina tummar och tår för att allt ska gå jättebra. KRAM

2010-09-14 @ 10:48:09
Postat av: Malin

Åh Therese, förstår din oro faktiskt, Jag e orolig för Ebba jag också, Ni har gått igenom ett rentut sagt helvete,Önskar verkligen ni slipper göra det en gång till, Du vet vart Jag finns om du behöver, finns här lika mycket som du finns för mig, Stor kram Malin

2010-09-14 @ 11:04:07
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatse.se
Postat av: Anonym

Nej men är det en tumör hon har!?

2010-09-14 @ 12:31:15
Postat av: Therese

ja det är en tumör, en dermoid. Dom säger att den är godartad men dom kan ju såklart inte ge oss 100 procentliga garantier. Man vet inte hur det ser ut bakom ögat...



Vi får hoppas på det bästa !

2010-09-14 @ 15:28:44
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0