Känner mig....

så jävla arg idag...

Vad är det för en jävla värld vi lever i ?  

Hur kan det va möjligt att någon sitter o bestämmer över oskyldiga människors liv.. att någon ska tas i från sina älskade alldeles för tidigt, ett barn, en mamma, syster eller bror,  en fru ?

Orden stakar sig och jag har gråtit ögonen ur mig nu på förmiddagen.. gråtit för allt som händer nu, som nästan känns övermäktigt för mig...
hur tusan känns det då för de närmast anhöriga... Elins familj...??

Inga ord kan trösta, inga ord hjälper... världen är förjävlig.. genomrutten...

Bakom all sorg finns glädjen.. men ibland när skuggorna hopar sig så blir det svårt att se igenom... idag är en sån dag... Jag ser inte klart !!

William och Elin, skulle ge vad som helst för att få kika en stund på er, få ser er lyckliga friska.. springandes lekandes...
Skulle ge ännu mer för att få er tillbaka !!

Elins familj... i mina tankar,  i mitt hjärta <3<3


Kommentarer
Postat av: Emily

Blir så ledsen när jag läser vad du skrivit. tårarna kommer.. samtidigt som jag ler, jag kan se Elin och William framför mig, mysa, leka o må bra, utan smärta.

Massa kärlek o kramar till dig!!

2010-09-08 @ 10:36:04
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0