Kan inte sova....

.... Och vad gör man då ? jo man bloggar från mobilen o hoppas på att man ska bli tröttare. Härlig helg med massor att göra som vanligt. Mysig dag på stan med Emil Sebastian och Emily i lördags o fotboll för hela slanten idag. ikväll har Terese och Jimmie vart här o fikat, tårta o grejer hade dom me sig. GOTT :) Bredvid mig ligger Patrik o snusar (snarkar) och i spjälsängen ligger Tyra o sover sen många timmar tillbaka. Från wilma och Ebbas rum hör man wilma ibland som pratar i sömnen o när jag tittade till Emil i hans rum så sov han som en stock. Så lycklig jag är över dessa underbara människor.... ! Nu tror jag det är dags att ta efter övriga familjen o SOVA. godnatt me er !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0