Godmorgon !!!

Idag är det Bus kallt ute, Emil fick både mössa, tjocktröja och höstjacka... BURR !!!

Jag och tjejerna har dock en fördel att vi slipper traska iväg till dagis...
Nu är det verkligen dags att plocka fram höst och vintergarderoben på allvar !

Ikväll blir det kräftskiva.. ska bli riktigt skoj... och GOTT !!
I kylen står det pajer och suktar mig, hihi.. men jag får nog allt ge mig till tåls till ikväll !

Fullspäckad helg framför oss, som vanligt ! På söndag blir det STOR barnloppis :)


Kommentarer
Postat av: malin hejdenberg

hoppas ni får de riktigt trevligt ikväll.. kramar

2010-09-03 @ 08:37:17
Postat av: Carola

Vad är de för barnloppis? Ha de super ikväll och ät lite kräftor för mig me! De är ju såå gott!

2010-09-03 @ 13:23:08
URL: http://gutecarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0