DAGIS !!!

Lämnade två glada barn på dagis i morse, trots att Ebba varit borta i en vecka :)
Hämtade två glada barn i eftermiddags.

Och jag måste säga att när jag kom och hänmtade så infann sig en känsla som jag inte känt tidigare.-...

Barnen va uppdelade i olika rum och det fanns fröknar på plats i varje rum... en känsla av lugn och trygghet för barnen...
Det kändes Toppen !!
Hoppas det fortsätter så.

Tidigare när man kommit så har varje rum vart en enda stor röra av barn som skrikit stimmat och nån enstaka fröken i sikte..
Det kändes verkligen härligt att komma i dag !!!

Detta trodde jag väl aldrig skulle hända med tanke på hur Ebbas inskolning såg ut.. men nu är hon en härlig dagisunge, som älskar sitt dagis !! <3<3

Glada barn, glad mamma !!
:)


Kommentarer
Postat av: Carola

Hade de funnits en gillaknapp hade jag tryckt på den ;)

2010-09-21 @ 21:26:41
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag tycker också att dagis känns bättre nu än innan sommaren. Ungarna trivs som fisken i vattnet. Edvin vill knappt gå med mig hem ibland trots att han är där ca 8 timmar varje dag. men så ska det va =)

2010-09-21 @ 22:15:26
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0