Ahhhhhhhhhhhhhh

Idag har jag velat rymma hemifrån flera gånger...

En TROTSIG 3,5 åring, en ännu TROTSIGARE 1,5 åring och en liten sjuk Tyra....

Wilma och Ebba har bråkat heeela dagen... Igår Idag och säkert i morgon om dom skulle vart lediga då...

Om jag säger såhär... SÅÅÅ skönt att det är dagis i morgon .... Tack o lov ...

För hur kul är det när mamma hela tiden tjatar?
Hur kul är det när ens barn tjafsar och retas o bråkar med varandra så fort man vänder ryggen till?
INGE ALLS antar jag att alla skulle säga..


jo men eller hur, så är det ju med syskon.. !
Absolut, visst är det så....  men nån måtta får det allt va på torpet... !

Barnen behöver va ifrån varandra och bli självständiga individer och jag behöver få lite lugn och ro så jag orkar vara den mamma som mina barn förtjänar att ha !

Nej just det, så tack o lov för dagis !!!!! ´



Kommentarer
Postat av: helena takacs

jag håller med dig det är underbart med dagis, inte bara för ens egen skull utan för barnens, dom är ju underbara när dom kommer hem.

Hoppas allt är bra annars!

kram kram

2010-09-06 @ 22:06:53
URL: http://helenatakacs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0