just nu...

... känner jag.. alla tänkbara känslor på en o samma gång...

Dagen har vart tung, tankarna har inte kunnat samsas och jag har känt mig förtvivlad och vansinnig om vartannat...

Ska jag ta mina barn ur verksamheten? Är det de rätta, eller... jag vet varken ut eller in.

En sak vet jag och det är att jag står inte ut att se Ebba så här.. och jag står inte ut med att inte tas på allvar...

Den 11 April, har det gått tre månader sen vi startade Ebbas inskolning...
vart finns Ebbas trygghet i den här verksamheten ?

Jo hos Fyra stycken fröknar som hon sakta men säkert lärt sig att känna trygghet och förtroende hos.. och så kommer man en dag som denna och allt bara fallerar.. 

INGEN berättade för mig idag när jag hämtade hur Ebbas dag varit.. INGEN !!!!
Ingen kom med ett förslag om hur vi ska göra det bästa för Ebba framöver..
INGEN verkar inse att gränsen är nådd...

Vad utsätter jag mitt barn för ???
Jag måste va världens sämsta mamma... fy fan för det !!


Kommentarer
Postat av: Terese

Nej Therese du är ingen dålig mamma...Det är personalen som gör fel genom att inte tänka på erat bästa iaf Ebbas bästa!! Dom kanske tycker detta är normalt??!! Nu är det jäkla svårt för mig att sätta mig in er sitts...Men jag hade nog avstått verksamheten ett tag till!! Viss det ger dom mkt att gå på dagis oxå...Men Ebba ska inte behöva vara ledsen när hon är där!! Så ngt är ju galet! Kram

2010-03-31 @ 20:50:50
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: elin hejdenberg

Jävla skitpersonal! De ska finnas för barnen, för föräldrarna. Det är för stora grupper på dagis nu för tiden. Vårat dagis är jättebra! Å det är jag glad för! Det är inte så mycket barn, å fröknarna berättar alltid hur maja haft det.

Ni föräldrar får ha ett möte med verksamheten å berätta. Men det har ni säkert redan gjort å de tar inte det till sig. STREJKA?!!! Vägra lämna barnen dit?! Kanske inte alla som kan va hemma iofs.. Men fan att det ska va så! Även fast jag inte har barn där så blir jag förbannad! Å du...du är världens bästa mamma till dina barn! Du gör ALLT för dina barn! Bättre föräldrar kan era barn inte ha!!!!

KRAMAR

2010-03-31 @ 21:17:03
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hu, stackars er att det ska behöva bli såhär. Som tur är kan du ju välja att ha dina barn hemma istället, detta är ju ohållbart i längden. Varken barn eller mamma ska behöva må dåligt.Du är absolut ingen dålig mamma, tvärtom, en myckeyt bra mamma kram

2010-04-01 @ 15:31:15
Postat av: Jana

Sååå får du inte skriva!! Du är världens bästa mamma som vill det bästa för dina barn!

Älskar dig! / Puss lilla syster!

2010-04-01 @ 15:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0