Ja jisses....

.... vart tar tiden vägen ?

Sjuka veckan har de vart här.. Ebba har vart dålig, feber, ledsen o ätit dåligt.. intog VC i Tisdags och hon fick antibiotika trots att dom inte kunde sätta fingret på vad hon "led" av.

Något måste det dock ha vart för hon blev bättre redan dagen efter *skönt*

Nu är hon som vanligt igen, förutom att hon återgått till sitt gamla vanliga mammiga jag.. dvs.. ingen annan än jag duger, så fort jag inte ser på henne så ropar hon "maaaammmaa"

Haha, ni skulle sett henne i måndags morse när Patrik började jobba igen efter 1,5 månads arbetslöshet.. hon gick runt här hela morgonen o letade o ropade på Patrik.. :) Nästan så man tyckte lite synd om henne.

Annars har veckan flutit på, det har vart intensivt med Hockey.. men i morrn är det Grande finale... avslutning i Ishallen, med prisutdelning och andra roligheter...

Igår va det föräldrafika på Fritids, då det bjöds på våfflor och vernissage. Elin och Holly följde med och fick Holly bestämma så vill jag lova att hon skulle börjat skolan NU. Dockvrrrrrån va hennes favoritplats :)

Terese och Jimmie va här igårkvälls och kastade i sig en kopp kaffe och idag har jag och barnen vart nere hos Emily o barnen o fikat o lunchat innan dom drog till fastlandet ikväll !


I eftermiddags efter att jag Wilma och Ebba hämtat Emil på skolan så gick jag och barnen till Konsum och köpte
varsin glass.. satte oss utanför och njöt i solen, Shit va varmt... ! Härligt !

Gick till Ica o handlade lite gott till kvällen och vidare hem där Ebba fick på sig galonisar och roade sig ute i två timmar med Wilma och Emil.

Fredag innebär Tacos.. men jag kände inte det där suget ikväll.. hm.. kan det va så att jag börjar tröttna?
Det kan väl inte va möjligt ;)

Nu är det snart solsidan.. Tycker den serien är galet rolig :)

Ha en skön helg !!! Här kommer lite bilder av alla dess slag !!!!



Här ser ni en tjej som ÄLSKAR att baka me lera.. tur att det är så enkelt att göra den själv.


Ja Wilma tycker oxå det är kul. Här har hon gjort en tårta :)


Emil "GLUGGEN" Hedman





Ebba blev skitig om händerna, lite jobbigt tyckte hon att de va :)







Wilma på sin cykel..



Emil tar sig fram liite fortare


Holly och Ebba i sandlådan


och Emil sportar...någon som är förvånad ? :)



Det som är gömt i snö kommer fram i tö.. hu vad kladdigt det blir när snön smälter.


Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

Du kan väl inte ha tröttnat på tacos?! =)

Ni har så underbart fina barn!!!

Ha en mysig helg!

Kramar

2010-03-27 @ 13:34:13
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0