Ett barn extra !!

Japp, i morse vaknade vi med ett barn extra här hemma..
en stolt, och med all rätt, mallig Jonathan vaknade upp efter att för första gången sovit över hos en kompis.. Storslaget... :)

Visst va det lite nervositet och spritt i benen igår, men när stunden för sovningen kom, så tror jag vi alla, inte minst Jonathan, blev förvånad över hur enkelt det gick :)

Han växte säkert minst en decimeter med den erfarenheten, och jag vill lova att han möttes av en stolt mamma när han kom hem :)

För övrigt har vi bara tagit det lugnt idag.. slappat och slöat oss.. jag och Ebba har sovit middag i två timmar.. skäms på mig, men skönt va det.. :)

Nu har det käkats mellis och snart är det dags att planera lite kvällsmat..

Jonathan och Emil är ute och leker.. dom får då aldrig nog av varandra...!
Känns som att dom praktiskt taget bott hos varandra eller ute tillsammans hela veckan... Sen gnabbas dom en stund när dom tröttnar och så går det nån timme och så leker som igen..

Ibland får vi vuxna gå in o bryta innan det blir gnabb, men då blir det oftast sura miner för det.. :) Jaja, dom sköter det där bäst själva tror jag...

I morrn börjar Patrik jobba igen..

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe.... spännande va ?! :)


Kommentarer
Postat av: Terese

Å vad roligt för honom....Jag förstår om han är malligt...Det har blivit en riktig tuffing av honom!!!

2010-03-14 @ 17:57:53
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0