Stooor suck ....

När sopborsten tar hand om smutsen på golvet bättre än dammsugaren, då har man en dålig dammsugare.. jag är så trött på det nu...

jaja, värdsliga ting... men det ger mig en massa extra jobb med städning.. tid som jag skulle kunna lägga på annat.. så för mig är det en stooooor suck...

Nog om det.. vart på BVC idag.. snälla Elin tog Wilma till dagis.. och Tyra me ... det hade gått galant :) Tack syster !!!
Ebba klarade observationsprotokollet galant men tjöt högt och länge efter sprutan... lilla stumpan. Dock ett nödvändigt ont...

Fika vid Elin efter Bvc, hem o börja städa, men tappade suget när det inte ens ser rent ut när man gått med sopborsten och ryggen krökt i 20 minuter... blääää

Igår kom Terese och Jimmie ovh fikade... hade med sig prinsesstårta.. värsta lyxen en måndagkväll :)

Nej , ska snart till BVC igen.. med Tyra.. vägning och mätning bara ! Sen hämta barnen :)
Ser ut som att solen kikar fram.. blir nog en eftermiddag ute .. härligt !

Bilder får ni vänta på tills ikväll...


Kommentarer
Postat av: Terese

Ja lite lyx måste man unna sig :)Kram

2010-06-01 @ 21:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0