Sjuklingar

... Mina små sjuklingar.. eller iallafall två av dom.
Dagarna försvinner i en rasande fart... jag tänker inte skriva så mycket.. kastar in ett hav av bilder istället :)






Holly i Fårösund förra helgen när vi kollade på Emils match






Ebba






Killarna imponerar varje gång.. har dock en smula svårt att fatta att det är vår stora kille som vi faktiskt sitter o hejar på så vi blir hesa :)






Holly Jimmie och Terese






Bus-Wilma






Lagom stora ytor när man släpper ut korna på grönbete ;) Här kan dom springa bäst dom vill, kan och orkar....















Tro det eller ej, men Emil älskar verkligen att mysa med sina syskon... ! Hur tuff han än må verka utåt :)
Han tar verkligen sin roll som storebror på största allvar...








Mina tre fina tjejer !!






Känner mig ibland helt ottilräcklig när barnen sliter och drar i en från alla håll och kanter.. 

och så här kan det se ut när fyra trötta barn vill va i famnen SAMTIDIGT :)
Jag älskar det !!!!!!!!!!!! <3 <3













Igår va Elins här.. då käkade vi pastasallad på baksidan, i solen ... mysigt !!







Jana va oxå här :) och Malin och barnen kom förbi en snabbis !! Trevligt värre.







En trött och lite spänd Wilma, som i en hel vecka tjatat om att hon vill sova utan blöja.

Nu har vi äntligen köpt "kisslakan" så inatt va det premiär.. och hon klarade det galant.. heeela natten..!
Va uppe och kissade 2 gånger.. gissa om hon va stolt när hon vaknade i morse.. stoora tjejen !!!!






    
Lilla sjuka Ebba.. ! För några dagar sen började hennes öga rinna och igår tyckte jag att det fick va nog när ögat stupalöst geggade igen.

Ringde VC, fick komma ner direkt.

Dom visste inte va det va, allergi eller ögoninflammation ?!

Fick droppar, och återkomma på Måndag.. men redan idag ser det lite bättre ut (bild 2 )
Hoppas hon snart är piggare.

Emil vaknade tidigt i morse med orolig mage. Har sovit på soffan i 4 timmar nu.. men inge feber .. skumt !

Nu ska vi gå o handla lördagsgodis.. och glass tror jag :)




Kommentarer
Postat av: Elisabet Roslund

Så härligt det ser ut med dig och alla barnen. Kan se att William också sitter med hos er. Fina ni!!!

2010-06-05 @ 14:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0