Lördag !!

Igår monterade vi ihop den eftrlängtade Våningsängen och både Wilma och Ebba har sovit som små stockar inatt :)

Väckte Familjen kvart över 7 i morse.. en timme senare bar det av ner till Ishallen.

Dubbel Hockeyträning.. Emil älskar det, och kämpar som en galning.. känns somn att han hittat "sin" sport.. men vem vet.. det hinner säkert ändras många gånger ännu. Känns ändå viktigt att uppmuntra honom...

Nu är vi hemma igen, ugnspannkakan står i ugnen och i eftermiddag blir det nog att städa lite här hemma...
Ikväll går jag nog bort till Elin och gänget en sväng... Då får Patrik och Emil passa på att ha egen tid.. som är såå himla viktigt tycker jag !



Kommentarer
Postat av: Terese

Klart det är viktig med egen tid. Det gäller alla tycker jag. Jonathan å Jimmie har haft sin nu när dom varit hemma själva och jag har jobbar och kommit hemifrån och för en gång skull sakna hemmet och grabbarna med så klart.

2010-02-06 @ 12:48:14
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0