Vattkoppor ??

Idag när jag hämtade tjejerna på dagis så såg jag konstiga prcickar i Ebbas ansikte, små röda plitor med en liten blåsa som såg ut som att den spruckit.

Syntes inget i morse så dem har kommit under dagen, och det är väl typiskt vattkoppor ?
När vi kom hem klädde jag av henne och så hade hon röda små prickar lite varstans...

Jag tycker dom är lite för bleka för att vara vattkoppsprickar...hm...
Ringde iaf dagis, dom får va hemma i morgon...

Skönt om dom skulle få vattkoppor... det 'är väl den enda sjukdomen man "längtar" efter att ungarna ska få.. så dom har det gjort liksom...

Jaja, vi får väl se vad det blir av det....



Kommentarer
Postat av: sanna

Guuud vad glad jag är som tog beslutet att barnen skulle var hemma innan resan!! hade vi inte åkt bort hade vi kommit på fika :D

2010-12-01 @ 16:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0