Soliga Härliga fredag !!!

Här är det fullt ös..
Holly och Wilma leker bebisar under köksbordet... Ebba får inte va me.. det börjas redan !

Jag har städat lite inne
Terese Jimmie och Jonathan kom förbi på lite kaffe
Sen handlades det glass i stora lass :)

Emil roar sig ute med kompisar i kvarteret...han skulle kunna bo ute, dygnet runt.. men det är hätligt med ungar som tycker om att va ute.. (Nej Elin, de va inte en pik om Holly )

Ikväll ska vi grilla gott i goda vänners lag.. tänk om man ändå fick ta ett glas rött... suck..!
Men jag har ingen brådska..

Nu när Sommaren närmar sig, solen skiner o man sitter ute o dricker kaffe,. så är det inte en helt främmande tanke att jag blir en smula röksugen.... :)

 Fy fy på mig !
Tur att jag inte gör slag i saken..

Igår va barnen påskkärringar och vi gick påskmarschen på dagis.
Det va mysigt.. Wilma hade längtat !
Sen tog jag me barnen hem o vi gick o köpte glass, plockade påskris och handlade fjädrar !

Igår åkte vi oxå till William och gjorde fint, me påskliljor, påskris och annat fint ! Som jag saknar honom...

Nu kommer det lite bilder.. en hgel hög faktiskt, så håll till godo :)



Ebba i sandlådan


Wilma spanar


Vid William...

Williams egen sida :

williamhedman.dinstudio















Finaste Ebba


Finaste Holly



Finaste kusiner



Finaste Wilma



På stranden



Påskparad



En mycket trött Havanna



Ebba-fisen



Saft o kakor...

 


Älskade Emil... han är inte lätt att fånga på kort nuförtiden :(



Typisk Wilma (emil)



Härliga Holly


VILL PASSA PÅ ATT ÖNSKA ALLA EN GLAD OCH HÄRLIG PÅSK MED MASSOR AV GOD MAT OCH STORA PÅSKÄGG !!!!


Kommentarer
Postat av: emily

vet du, jag o johanna dricker rött vin ikväll =) Gott!! hihi...



jobbigt o läsa om ebba, att de går bakåt igen. sitter just nu o funderar på hur ja ska lösa de för att edvin inte ska behöva börja dagis i augusti. MÅSTE lösa de. å känns de. Stackars Ebba som har de så jobbigt.

Jag tycker du ska gå vidare. detta är helt fel.

vi får höras snart, vi är snart hemma igen.

de blir fullt ös med en gång, påskcupen på tisdag o fotbollen på onsdag. kramar

2010-04-02 @ 20:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0