Välkommen Fredag !!!

Äntligen fredag... =)

Igår hade jag en trevlig dag med T2, vi drack kaffe, käkade frallor och pratade skit.

Hämtade barnen på dagis kl 1 och naturligtvis så va Ebba inte väckt... (suprise)... men en gång är ingen gång... och jag Hoppas nu att informationen går fram TILL ALLA att hon ska väckas varje torsdag kl 12,45.

Under tiden som jag o elin hämtade så hade Therese Tyra här hemma, det hade gått kanon, när vi kom tillbaka käkade vi lyxmellis med glass, grädde o maränger.... :)

Kvällen blev lugn... Idag är det kyrkis för Wilma och Holly, under tiden ska Ebba leka med Alex.... och ikväll ska jag gå hem till Elin, dricka líte vin och bli Nostalgisk över gamla kort =) Ska bli riktigt spännande att se vad Elin hittat på alla sina skivor med foton hon gått igenom :)

Näpp, nu ska jag försöka få nåt vettigt gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0