Inte ett inlägg för den känslige :/

Japp, fyra av sex familjemedlemmar ligger nu stånkandes över toalettsitsar och spyspann...
Jag tar tillbaka det där med magsjuka, är helt säker på att det är VINTERKRÄKSJUKAN :(

Emil började nyss. Han som, ända sen han va tre vart jätteduktig med att hinna på toaletten för att kräkas... kräktes nu i sömnen... det kommer alltså skrämmande snabbt.... När man minst anar det !

Vilken jäkla tur att jag köpte hem både cola och 3 liter proviva dryck när jag va i affären förut ... :)

Bara jag o Wilma kvar då... Nu ska jag ut och lägga in ytterligare en ny maskin med kräkiga täcken, Hoppas inte maskinerna får för sig att slås av...

Godanatt

Kommentarer
Postat av: sanna

Usch vad jag tycker synd om er!!! Det är verkligen inget kul med v-kräksjuka. Mina ungar hittade jag löss på i förra veckan.. Lite halv snuskigt det med!! Krya på er och hoppas att ni klararar er du och Wilma.. :/

2011-01-24 @ 08:48:00
Postat av: Emily

Fy farao. jag är inte avundsjuk! Krya på er!!!

2011-01-24 @ 09:03:50
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Terese

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Fy vad jobbigt!!

2011-01-24 @ 09:44:51
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch, tur att du ännu står på benen. Hoppas att det går över lika snabbt som det kom. Förhoppningsvis är det över sen när nu alla fick det på en gång. Krya på er. Kram Sarah

2011-01-24 @ 10:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0