Idag....

..är det rätt okej. Emil kräktes ur sig det sista i natt vid halv tre.

Blev väckt i morse av att det ringde.
Det va Emils mentor i skolan som ringde för att fråga vart Emil tagit vägen. Och dumma jag hade GLÖMT att ringa o säga att han va sjuk... fy så dum jag kände mig. Men hon förstod.
Hon är verkligen en stjärna som ringde för att kolla vart Emil va, en riktig eldsjäl som alltid känns så engagerad och mån om sina elever.

Idag tvättar jag, o tvättar o tvättar...
Wilma är ännu pigg och jag med... hoppas det förblir så.
Ebba och Emil får dock va hemma från dagis o skola i morgon. Om detta va vinterkräksjukan så ska man hålla sig hemma 48 timmar efter sista kräkningen för att inte smitta.
Och eftersom jag inte vet så är det lika bra att ta det säkra före det osäkra. Vill ju inte att doms ka smitta sina kamrater.

Patrik mår sådär, han är den som återhämtat sig sämst. Har ännu magsmärtor och illamående... hoppas han känner sig bättre i morgon så han kan åka o jobba.

Nä.. tvätten va de ja.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0