I går och idag

Nu har barnen vart hemma i snart 5 veckor, det är inte utan att jag blivit lite bortskämd med att ha dom hemma... =) Härligt är det iallafall....

Igår förmiddags kom Therese L på fika och lunch, sen sällskapade vii till skolan.

Wilma längtar som en tok efter dagis och för att ersätta lite av den längtan så gick vi till församlingshemmet igår där barnen fick leka o stimma av sig lite :)
Det uppskattades en hel del och Holly och Wilma ska tillbaka dit idag på barntimmar.

Wilma är ytterst noga med att jag ska LÄMNA henne.... jag får inte stanna kvar ... men det ser jag som nåt bra och som en positiv bit i hennes självstädndiga utveckling. Skule det va nåt så finns vi ju bara några hundra meter bort.

Ni må tro att Emil va stolt igår över att ha fått va med på radion (se inlägget innan). Han pratade massor om det hela kvällen =)
Idag ska han ha med en "ny" kompis hem från skolan och dom har beställt Tacos till kvällsmat... inte mig emot ;)

Nu väntas lite fix och trix här hemma...

Föresten ! TACK SNÄLLA ELIN FÖR MIN NYA HEADER.... jag är jättenöjd !! <3
Visst är den fin ? Hon kan min syster hon =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0