Jävla skit.......

vilket busväder det är idag.... STORM !!! och även om solen skiner ute så är det svinkallt... sitter till och med inne o fryser och då har vi 22 grader inne... burr.
Snart dags o gå o hämta tjejerna på dagis.

Ebba va lite ledsen i morse, men det kändes ändå helt okej när jag gick. Wilma... hon glömde bort mig =)
Pratade med en fröken om maten, inte bara tillbehören som mjölk och smör...
jag hoppas att köket gör skillnad på mjölkfri o laktosfri kost... Ebbas matsituation på dagis har varit lite jobbig så jag vill inte äventyra den genom att hon ska få (äcklig) mjölkfri kost, när hon inte behöver. Det räcker att den är laktosfri.
Får se när jag kommer om det hunnits kollats upp... det är ju viktigt för att hon inte ska få ont.



Nä, nu ska Tyra få lite käk o sen ska vi ge oss ut istormen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0