Tyra Myra.....

..... hon bara sover o sover o sover idag........
Kanske är det tänder på väg, eller vad tror du Emily ? ;)
Eller så börjar hon bli sjuk, för barn under 2 år har ju trots allt mellan 8-10 förkylningar under ett år utan att det beror på nåt särskilt :)

Eller så är det bara så enkelt att hon älskar att sova UTE.... för det gör hon, timme efter timme.. nästan så jag blir rastlös utan henne...men jag passar på att slappa...

Ikväll ska jag va barnvakt för Holly.

Adde ska in o spela med bandet på munken och Elin ska såklart med in o stötta o heja :)
Så för min del blir det en lugn kväll med en film... ser faktiskt fram emot att slippa alla måsten här hemma... :) , tur att Patrik inte läser min blogg =)

På Lördag blir det bröllop, Patriks storebror och hans Sarah ska gifta sig... så bröllopspresenten är inhandland och en SPRAKANDE överraskning :)

har väl inge mer o skriva... stackars er :)

Älskar att hämta glada härliga barn på dagis... allt känns så mycket annorlunda den här hösten på dagis.. tryggt på nåt vis...
SKÖNT ! Hoppas det får fortsätta att kännas så !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0