Torsdag !

Japp idag är det Torsdag... ingen rast o ingen ro..

Wilma ännu hög feber, vart på BVC för 5 månaders kontroll och sprutor till Tyra, och Ebba har fått lämna kissprov och fått tavegyl utskrivet för sina mollusker som kliar o kliar !
Emil är me hemma idag, men i morrn blir det skola igen...

Ikväll är det föräldramöte
 jultidningarna har kommit och skall packas upp och delas ut
och så ska jag nog ta o gå igenom alla juklappar så jag vet vad som finns till jul...

I år firar vi julen här hemma med Elin Holly Adde, Mommo och Bempa <3 ... =) Undrar om Simon oxå kommer ?

Snart fyller Ebba 2 år och Emil vill ha ett helloweenkalas eftersom han inte hade nåt kalas när han fyllde år, sen är det cup på fastlandet i hockeyn om 2 veckor...

Helgen är det träning på lördag i Emils hockey och match på söndag... fullt upp ?? nähä =)

Nu ska jag pyssla om lilla Wilma som blir lite bebis på nytt när hon är sjuk :)

Kommentarer
Postat av: elin

omg, skulle nog aldrig palla att ha så fullspäckat med grejor hela tiden.

Men du börjar väl bli van:)

2010-10-14 @ 14:54:50
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Therese

haha, börjar BLI van ? Jag är van vid det här laget.. eller ...jag har inte så mycket val :)De e bara å gilla läget... men jag hade säkert inte klarat hälften utan er hjälp =)

2010-10-14 @ 15:10:20
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0