Så himla kul...

..... att några av mina dagliga drygt 100 läsare börjar ge sig till känna och kommentera....

Riktigt roligt !! =)

Nackdelen med bloggen är att jag ser alla dessa 100 läsare varje dag i staplar och diagram, men har inte en susning om vem som kikar in egentligen... bara att det är cirka 100 personer, och börjar jag gå igenom dom som jag VET läser bloggen, mina väner och familj så kanske jag kommer upp i max 20 =)

Fler får gärna ge sig tillkänna ... om ni inte vill så behöver ni såklart inte... men det hade vart kul =)

Kram till er alla !!!

Kommentarer
Postat av: Carola

Ja visst är de trist att man inte kan se vem som läser hehe. Jag kikar iaf in här hos dig ;)

2010-10-22 @ 11:05:24
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: Jenny R

Hejsan!

Har följt er länge!Ända sedan William var sjuk!

Hoppas det är okej att jag läser



Mvh//Jenny R

2010-10-22 @ 11:30:09
Postat av: Therese

Jenny : Jättekul att du läser... :) Härligt med läsare som följt oss så länge. Många känner oss genom William och genom att ha följt våra liv, under många år nu. Det lite tråkiga är att vi aldrig får möjlighet att lära känna er alla ... :/

Kram



Carola: kul att du oxå kikar in.. fast det misstänkte jag ;) Läser såklart din blogg me :) Kramar och hoppas ni ghade det skitkul på Ullared :)

2010-10-22 @ 14:46:31
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: Pethra Munkhammar

Läser här jag med, har precis som Jenny R följt er sedan Williams sjukdomsperiod. Beundrar dig och din familj så vansinnigt, ni bjuder verkligen på ert liv och det ÄR intressant just för att det är på riktigt, inte överdrivet stylat eller fejkat utan bara på rikigt. Så skööönt! Kram

2010-10-22 @ 16:12:54
Postat av: Anonym

Hej! Har följt er länge, mest för att jag tycker ni verkar vara en sådan go och härlig familj!Synd att man inte bor på Gotland... Kikar in nästan varje dag. Tänker även på eran underbart fina William.

Nu har iaf jag med gett mig tillkänna. Hoppas du kommer att fortsätta blogga, följer er gärna, blev lite ledsen då du slutade där ett tag.



Massa kramar till er alla, hoppas er helg blir super!

Hälsningar Maja

2010-10-22 @ 18:03:00
Postat av: Anonym

hej! jag följde din blogg när eran fina William var sjuk och som jag grät (har en son i samma ålder som er William) men var bara tvungen att fortsätta läsa. Nu följer jag din härliga blogg varje dag och kan säga att era härliga söta barn har de bästa föräldrar man kan ha, hade jag varit hälften så bra med mina guldklimpar hade jag varit glad :-) Har även en dotter som är lika gammal som Wilma, vi bor i Lärbro och Elin (dottern) har hennes gamla fröken Gunilla som hon bara älskar. Önskar er det allra bästa/ hälsningar Åsa

2010-10-22 @ 20:56:30
Postat av: Barbro

Hejsan. Det är ganska nyss jag hittat din blogg. Jag är en kvinna 50+ som bor i Stockholm. Tycker din blogg är som att vandra tillbaka i min egen tid när mina barn var små. Du beskriver vardagen på ett sätt som lockar mig till att fortsätta läsa. Tack, för att du delar med dig av din dag! (när jag läst din historik, förstår jag ätt du måste vara stark, som överlever att ert barn blivit en ängel) Kram o tack för en fin blogg

2010-10-23 @ 01:31:35
Postat av: linda

Jag läser med så gott som varje dag. Men det visste du nog tror jag!

2010-10-23 @ 18:33:23
URL: http://rotýaltylove.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej!



Jag hittade till din andra hemsida, minns inte hur, men följde er under eran kamp.



Nu tittar jag in här då o då och följer eran vardag med härligt ungar!



/ Sandra

2010-10-23 @ 19:50:01
Postat av: Josefine

jag läser den ff. har hittat tillbaks. fann dig när william var sjuk och sedan så upptäckte jag den här bloggen vartefter. om du minns så var det jag som hade en sambo vars lillasyster hade hjärntumör i samband med att william var sjuk. nu är den sambon en av mina bästa vänner och jag har en ny man som jag fått lilla noah med!

kramar

2010-10-24 @ 21:16:01
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: boel

Hej!

jag är en trogen läsare av din blogg. Du kommer nog inte ihåg mig men vi bodde med vår dotter på ALB samtidigt våren 2006. Marie vår dotter var nog äldst på avdelningen (18 år) men hade en typ av barncancer. Hade mest kontakt med Patriks mamma. Samtidigt som William gick bort så fick vi ett lamm tillsänt från Holland av en väldigt god vän som hon ville skulle tillfalla William då min man berättat för henne om alla barn på ALB. Vi sände det till Gotland till Er. Hoppas att det kom fram. Som jag skrev så läser jag din blogg ofta och förundras att du orkar med 4 barn varav 3 väldigt små. Själv har jag blivit mormor då vår dotter Marie har fått en Elsa som nu är ett och ett halvt år.

Må så gott

Boel

2010-10-25 @ 11:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0