Gekås Ullared..........

o herregud vilken resa.... så jävla kul vi haft... nästa resa är som sagt redan på planeringsstadiet :)

Det va huuuur kul som helst för att inte tala om hur stort det va.. herregud.. gick i 8 timmar, och ändå hann vi inte med allt INNE på varuhuset, än mindre alla affärer utanför Gekås !

Men jag kan med gott samvete att jag aldrig någonsin skulle kunna ta med mina barn dit, varken för min egen skull eller deras... så många ledsna trötta och skrikiga barn på ett och samma ställe har jag nog aldrig upplevt ....

Jag bjuder nog på lite bilder istället från resan...  !!!

ÄNTLIGEN PÅ VÄG :)

 

 






Parkeringen, en av sex lika stora... en vanlig fredag....




shoppingsugna brudar, undrar varför dom inte gör större kundvagnar.. vi va tvugna att gå ut o tömma av i bilen efter halva tiden :)







Några av våra fynd , uppackade hos Pappa och Helena !






Utan mig här hemma hare det gått kanon.
Nyttigt, både för Patrik och barnen och få egentid utan mig.
Nyttigt för Patrik att se hur "verkligheten" fungerar... eller snarare hur min vardag ser ut när han är på jiobbet :)

Dom tog en tur till Hellvi och red på häst och lyssnade på sagor... Här kommer lite vardagsbilder från förra veckan !!



I måndags blev Emil stucken av en jordgeting i lillfingret på skolan. Hans hand reagerade med att svullna upp.. ordentligt...



Så det blev läkarbesök, kortisontabletter och klådstillande för hela slanten. Nu är det dock bra igen !




I onsdags va vi på fotbollsavslutning.. det spelades match och barnen fick varsin "medaljstaty" för goda insatser !







Fredagsmys !





















Så här lycklig är man när man äntligen är stor nog att kunna sitta med vid matbordet :)




Det börjar bli trångt kring matbordet :)





Kommentarer
Postat av: Terese

De ja ni verkar ha handlat en del iaf! ni skulle nog få plats med en till vid matbordet :) Finns det hjärterum finns det stjärterum!!

2010-10-04 @ 09:37:38
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: Malin Hejdenberg

helt underbara bilder på en underbar familj, <3 Hoppas jag har pengar att åka med på nästa resa :)

2010-10-04 @ 20:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0