Datorn spökar...

tutar lite då och då.. i tid och otid.. det är ju inte utan att man blir lite orolig över vad som är på gång.

Så igår tog jag mig ett ryck och satte mig några timmar, till halv 2 inatt,  och förde över alla kort på mina externa hårddiskar.. så att jag vet att dem är i TRYGGT FÖRVAR.

Jag har två hårddiskar.. löjligt kan kanske tyckas, men kraschar den ena så har jag fortfarande den andra...
Kort på barnen och familjen är för mig ovärdeliga.. minnen.. nu, då och i framtiden...

Annars är det en lugn dag.. Holly och Elin gick just hem, Ebba sover lite och snart kommer Malin och dricker kaffe.. =)

I morgon blir det loppisrunda med tjejerna =) Shit vad jag älskar loppisar.. så jäkla skoj... behöver inget särskilt till barnen, men några fynd gör man alltid ändå !!
Sen har jag köpt en bokhylla till emils rum... det kommer bli kalasbra !

På söndag är det hockeyträning. föräldramöte med hockeyn inför cupen nästa helg och på eftermiddagen är det innebandymatch för Emil istan... kanske hockey för Patrik på kvällen, om vi hinner hem i tid...

Nu luktar det bajs =) Tyra är nog boven i dramat... Nice to know ha ? =)

Kommentarer
Postat av: terese

nej nu får du fan ta å uppdatera här....

2010-11-01 @ 18:44:17
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0