Bloggar från mobilen

Vågar inte använda datan... Den har börjat tuta konstigt ! Nån som vet varför ? Den tutar inte hela tiden, inte varje dag, men ibland ger den ifrån sig "tut tut". mycket märkligt. Vågar inte riskera att något pajar, har inte hunnit spara ner alla kort på dom externa hårddiskarna... Nu MÅSTE jag ta tag i det, snarast möjligt. Tjejerna är på dagis, bara jag Emil och Tyra hemma... Skönt, tyst och lugnt =) Emil säljer korv för hockeylaget nu, ni vet sån där salami med smak, typ vitlök, peppar eller kryddblandning. Hojta om ni vill köpa. Ni stödjer grabbarna o GRAIP =) oj vilket svamligt inlägg...

Kommentarer
Postat av: sanna :)

hu.. hoppas att du hinner ladda över alla grejer.. Det hände oss för några år sen.. alla bilder sen Wilmer var liten!! Som tur var fanns det kunniga kontakter som fixade fram det mesta igen!! är det salami Emil säljer?? Hur mycket?? =D sanna

2010-10-28 @ 13:11:27
Postat av: elin

om du tyckte detta inlägg var svamligt, vad tycker du då inte om mina, haha.

Skulle bara säga att jag ska höra med adde vad de kan va, har för mig av våran gammla lät så ibland med. Och att lägga över bilderna på hårddisk e ju inge jobbigt,

bara att markera alla mappar, kopiera och klistra in i hårddisken, sen behöver ju inte du göra något mer.

puss

2010-10-28 @ 13:43:01
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Therese

Shit sanna nu blir jag ju orolig för datan :/ korvarna kostar 169 :- styck.. har gjort ett inlägg efter detta =)



Ja elin, hör me adde är du snäll.. stänger av datan nu och fixar korten right away ikväll..

2010-10-28 @ 14:09:16
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0