Vilket busväder !!!

ändå känner jag mig glad idag... Hm...

Vi praktiskt taget sprang till skola och dagis i morse, dels för att det regnade men mest för att vi va försenade till skolan...
Ja, hör och häpna :) JAG va försenad... men jag är inte mer än människa ;)

Ungarna tyckte det va kul iallafall :) dom garvade, så mycket så att Wilma hökll på att ramla omkull flera gånger... sånt gör min dag.. dessa härliga stunder, även fast regnet ÖSTE ner...

Har köpt en Tripp Trapp stol, hittade en på annons för 200 spänn.. sånt gör oxå min dag.. annars hade jag behövt köpa en ny för 1500:-... Tyra lägger ju ingen notis om priset.. så varför göra av med mer pengar än man behöver...

Igår va en liten jobbigare dag... det är alltid jobbigt att se sina vänner ledsna, besvikna, arga.. sånt gör mig ont... Framförallt när jag vet att det inte finns nåt jag kan göra !

Emily... fortsätt stå på dig... du är starkare än du tror <3
Tack för din kommentar, den värmde och jag blev rakt rörd. Jag är bara glad att få vara endel av erat liv, både det roliga och det sorgliga...

Anna, ge inte upp... se till att få din vilja igenom... för våra barn kan man gå genom eld o vatten, det kommer bli bra tillslut <3

Jag är så otroligt glad och tacksam över er alla, mina fina vänner... utan er hade jag nog själv inte orkat som jag gör... !
Att alltid veta att man har dom finaste vännerna att skratta och gråta med. Så det är jag som ska tacka :)


Sist men inte minst vill jag be er alla som läser min blogg att hålla tummarna för oss.. mer kan jag inte säga just nu... men tack på förhand ;)

Hoppas Hoppas !!!!


Kommentarer
Postat av: Carola

Vilket super härligt inlägg Terese! Jag var lite sugen på den Tripp trappen också, men tänkte att den säkert redan var såld, när den var så billig. Kul att du fick den :)

Håller tummarna för er och blir såklart jättenyfiken varför ;)

Hoppas din dag blir fortsatt lika bra.

Kramar

2010-11-09 @ 09:53:33
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: Therese

Carola : Ja, tripp trappar kan man inte få för många av tänkte jag skriva :), men det är ju en jättebra stol som dom kan använda lääänge !! Ebba kommer ha sin några år till, och snart är det tyras tur att byta stol vid matbordet..



Ja, lite nyfiken får du va ett tag till.. den som väntar på nåt gott.. lovar att skriva på bloggen... när jag vet så får ni läsare veta :)

2010-11-09 @ 11:06:26
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: terese

jag håller alla tummar jag har... alla tre... hihi

2010-11-09 @ 16:11:57
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Terese

Jag skulle kunna betala för att se dig springa med barnen :) Men nu när du är så rik kan du väl bjuda!!!

2010-11-09 @ 20:52:21
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/
Postat av: marie

Jag håller tummarna!! Vad spännande :P

2010-11-09 @ 22:21:42
Postat av: Sofia Gardelin

Men hallå så här kan du ju inte göra lämna oss här jätte nyfikna.... ;-) men självklart håller jag tummarna lovar. Stor kram till dig o din fina familj. Kram Sofia

2010-11-09 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0