vilken underbar natt...

Tyra somnade för natten kl 22 som vanligt. Kl 00.00 slog hon upp sina ögon... Och somnade om kl halv 5 =) däremellan skrek hon, skrattade bråkade, knölade. Ja naturligtvis väckte hon sina syskon oxå. Den här natten är allt annat än vad jag är van vid. Mina barn sover alltid i sina egna sängar, hela natten. Så ja, mitt tålamod prövades till sin yttersta yttersta spets. Visst kan barnen vakna på nätterna, framförallt när dom är sjuka men då är vi alltid två här hemma. Så dever inatt kan jag säga att jag fått en helt ny syn på alla ensamstående föräldrar. Ni gör ett enastående jobb. Men jag kommer aldrig eftersträva att bli ensamstående. Aldrig.

Kommentarer
Postat av: malin

Du har också gjort ett enastående jobb, Men det e inte lätt som ensamstående speciellt när barnen är sjuka, :( Hoppas du orkar med dagen endå Therese.. Hinka i dig massa massa kaffe, OM du får tid till att dricka ;)

2010-11-07 @ 15:28:53
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

självklart är det ibland tungt att vara ensam, men det är värt det när man möts av en superglad bebis, då är det värt gråtfyllda,sömnlösa nätter, man har inte hunnit duscha på tre dagar, borsta tänderna osv osv, närman möts av en glad,skrattande,jollrande bebis skiter man i såna banala saker... ;)

2010-11-08 @ 09:43:50
URL: http://johannaaurora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0