Vart är snön ?

..........som dom lovat oss ?
Jag ser hellre att det snöar än regnar... men den kanske ännu kommer. Den som väntar på nåt gott ....

Idag fick vi (läs tog) oss lite sovmorgon. Jag ställde klockan på halv 8.. Emil skulle inte iväg till skolan, eftersom vi skulle till tandläkaren klockan 10.

Trots det fick jag väcka barnen.. trötta idag efter första dagen på dagis igår på länge antar jag... !

Lämnade på dagis, hem och äta lite frukost innan det va dags för Tanläkarstolen. Allt gick jättebra, inga hål ! Skönt !

Nu väntar jag på att Tyra ska vakna upp ur sin skönhetssömn :)

Ha en härlig dag... i regnet :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Brukar följa din blogg, har gjort det i många år nu. Välkommen till skåne, här har vi fått mängder med snö och det bara fortsätter... Jag älskar själv snö och jobbar i barnomsorgen så för min del får det gärna komma mer... Ville bara skriva lite iaf...

2010-11-24 @ 13:30:59
Postat av: Madde

Hoppas att han har fått sin mammas tänder:)

2010-11-24 @ 15:15:22
Postat av: terese

men? jag tyckte jag såg emil i skolan idag??

2010-11-24 @ 19:51:03
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Malin

hellre snö än massa regn =) och jag som inte ens gillar snön =)

2010-11-24 @ 21:33:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0