Tänk om....

....jag skulle ta bort min blogg varje gång jag fick lite kritik...

Va ? Hur skulle det se ut.. fan va tråkigt... haha
Nej så svag är jag inte... verkligen inte...

Så på mig bara.. ge mig lite kritik, positiv eller negativ  det har ingen människa dött av ;)
Men jag publicerar bara de snälla kommentarerna... för det är väl så man ska göra ?

Äh... fånerier.. Jag skriver vad jag vill, och vill nån kommentera, inte håller med, tycker annorlunda.. så ger jag alla rätten att tycka så... det är väl inte så farligt ? !

'Livet är inte bara positivt, härligt, underbart... alla tycker olika..
Jag har vänner som jag tycker olika med, vi kan diskutera, reflektera och ibland får jag mig en tankeställare.. det kan vara bra de oxå.. Nyttigt !!!

Rätta mig om jag har fel :)

Min blogg skulle jag iallafall aldrig få för mig att ta bort bara för att nån kommenterat nån man inte gillar.. snacka om envägskommunikation, att blunda för allt annat än det man själv tycker o står för.. det tycker jag är... äh.. strunt samma..


Kommentarer
Postat av: malin

så sant Therese.. i allt du skriver :)

tar man bort en blogg för att man fått kritiska kommentarer måste man vara väldigt svag, :)

2010-11-13 @ 15:11:42
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0