sovdags

känner mig trött. Ska snart ge tyra välling och gå upp o sova tror jag. . Pratade precis me emil o patrik. Emil va jättenervös inför matcherna i morgon <3 Älskade unge... De kommer gå bra. Dom kommer kämpa järnet allihopa, o även om dom inte vinner så har dom ändå gjort sitt bästa, de är det viktigaste av allt. Saknar dom jättemycket samtidigt som de är härligt att bara få rå om tjejerna. Vi har haft popcornmys på madrasser o spelat hög musik o dansat. Shit va jag älskar mina ungar, dom är de bästa som finns. Och va hade jag gjort utan patrik. Han är bäst, älskar honom så mycket. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja när man är ifrån varandra, det e då man saknar på riktigt, =) låter som ni haft en mysig kväll =)

2010-11-06 @ 23:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0