Onsdag

Lämnade två förväntansfulla tjejer på dagis... idag va den stora dagen som dom, framförallt Wilma pratat och längtat efter... PYJAMASPARTY på dagis !

Tänk att få gå till dagis, i pyjamas :) Hur stort som helst jue om man är 3,5 år =)

Här har det hänt massor sen jag skrev sist... men ni skulle bli aströtta om jag skulle dra allt...

I stora drag så flyter vardagen på.. lite smått stressande ibland.. men det är väl så det ska va.

Igår va vi som bekant på kalas hos Elin, som blev tant.. supergod Smörgåstårta...

I Lördags va vi på loppisrunda och jag gjorde massa.. kloka.. och mindre kloka (läs onödiga) fynd...

I söndags va det innebandymatch för Emil. Avslutade kvällen med Emily Sebastian och Emil på MAX !

Igår delade Emil och Patrik ut dom sista jultidningarna, ÄNTLIGEN ! Så nu är Emil 3500:- rikare och vi inväntar premierna.

I kväll hockey, i morgon stan med Wilma och besök hos hennes uroterapeut.

På kvällen stå i kiosken i ishallen, tvätta om jag hinner.. och på fredag får bli vilodag men lite packning och fix inför cupen som Emil och Patrik åker på till Tyresö på lördag morgon tillsammans med Hockeylaget.. :)

Stora drag.. ja.. massa mer har hänt men med risk för att bli tjatig så slutar jag nu, och kastar in lite kort istället ... =)


Tyra ÄLSKAR att bada



Efter badet mys



Emil som målvakt



Tyra



mums



Fina tjejer på väg till mommos kalas



Morgonmys



Alexandra och Ebba hittade varsin röd tuschpenna ochj målade läppatift... tur att det cva lätt att tvätta bort :)







Stranden




Glada tjejen

Kommentarer
Postat av: linda

Faktiskt så syftade jag inte alls på Elin.

Även om ni pikade någon där så förstod jag iallafall inte vem.



Men jag trodde vi hade klarat upp vårat "krig" för länge sedan. Det är så jag har uppfattat det och lagt det bakom mig.



Det här var mer allmänt då vi i skolan lär oss att hantera skrift i artiklar och krönikor med ren fakta basserad på internets påverkan på ungdomen idag.



Jag läser just nu om detta och blir mörkrädd över femtio åringar som sitter och hackar ner på tonåriga mammor.



Så jag ber om ursäkt om du missuppfattade detta och tog åt dig men det ska du inte göra. Era barn läser ju som sagt inte era bloggar så det som skrivs på internet bekommer dem inte alls. Inte ännu på ett bra tag!



Hoppas Tyra kryar på sig! Ha det bra!

2010-11-03 @ 17:17:54
URL: http://royaltylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0