Mys pys dag.......

Jag gillar snön, det gör jag verkligen, men det får gärna sluta blåsa, de är inge kul.......

Idag har vart en innedag största delen... vi har bakat lussebullar med Elin och Holly... och fikat och háft oss =)
Sen kom Holly på den geniala iden att "måla" (läs kladda) med Fingerfärg... Gå in på Elins blogg för att se resultatet =)
 thestyleismine.blogg.se

Vid 5 kom Emily och hämtade mig och vi åkte till stan, för att handlka till grabbarnas disco på fredag och så skulle Emily storhandla.
Snälla Mamma svängde förbi Jysk o köpte en hög byrå som vi ska ha i hallen. Kalasbra kommer det att bli !!


Nu ska jag sova sova sova....

byebye, over and out.. or whatever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0