Morgonstund har guld i mun

.........säger dom som vet... men det är fan bara skitsnack...
Jag ser inga fördelar med att gå upp så här tidigt en söndag.. och definitivt inte när man va vaken till 02.30
Inte ett dugg mysigt är det..

Men men så är det... Ungarna vaknade 8 och Patrik ska iväg och spela hockey med målvaktsträning efteråt, så det finns liksom inte så många alternativ :)

Jag och Emily hade iallafall skit kul igår.
Spelade nya XBOX kinect, där man spelar utan fjärrkontroll....bara med en kamera som filmar alla rörelser man gör...

Vi måste sett ut som två jubelidioter när vi stod här inne och hoppade, spelade pingis, spelade fotboll, Bowling.. med mera...
Emily va en hejare på att springa och hoppa häck.. jag skrattade för mycket för att det skulle bli nåt klokt..

Men tänk er själva, stå på stället och springa det fortaste man kan... och så göra ordentliga skutt emellanåt.
hahaha

Detta kommer bli en höjdare på nästa tjejfest :)

Idag blir det nog annars en städardag...och lite tvättning med tror jag...:/


Kommentarer
Postat av: Emily

Tack för igår, de var kanonkul!!

Btw jag fick sova till halv 11 =)))

2010-11-21 @ 20:21:03
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0