Måndag !!

Godmorgon !! -6 grader ute o bara +16  inne... burrrrrrrr

Äntligen är mina grabbar hemma igen.. <3
Tyra har sovit som vanligt inatt, dvs lugn o skönt. Jag hoppas det betyder att hon inte tänkte göra gårnattens skrikutbrott till en dålig ovana !

Ändå är jag trött idag, satt uppe o väntade på patrik o emil till in på småtimmarna ...gäässsppp !! Men jag överlever.
Däremot är frågan om Patrik överlever. Han hade bett om några timmars extra sömn, men behövdes på jobbet så efter bara tre timmars sömn så ringde väckarklockan.

Tröttheten har Patrik inget problem med att kämpa emot... det är nog värre med migränen, som ´förmodligen kommer att komma som ett brev på posten :(

vi får se vad min o barnens dag har att erbjuda, sebbe kommer hit om en stund. Emily ska in o göra sitt muntliga prov :)

Ha en underbar dag !!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: malin

skönt att barnen sovit i natt... tröttheten brukar komma i efterhand,förhoppningsvis är du pigg i morgon :) Skönt att du har dina grabbar hemma igen, tråkigt att Patrik blev tvungen att jobba endå dock

2010-11-08 @ 09:09:32
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: Emily

Ja visst är de skönt att de är hemma igen, dessvärre fick jag inte ha min guldklimp hemma så länge :(



Tack för att sebastian fick vara hos dig så länge.

Tack för att du trots alla ungar alltid har tid att lyssna, alltid har en axel att gråta mot.

Du är så underbar o snäll som alltid finns här, inte bara för mig, för alla i din närhet.



Tack för att du är min vän!!!



2010-11-08 @ 22:45:34
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0