Lördag !

Godmorgon världen !

Sovmorgon idag, jag och Ebba sov tio 10.. det är nästan oförskämt lyxigt :)

Patrik har precis kört iväg emil till en kompis, vi ska väl strax fixa nån lunch och sen blir det faktiskt att städa och rensa tjejernas rum och deras garderober.

Här hemma hjälps vi åt me de flesta hushållssysslor.. ja inte maten då.. Patrik kan väl koka tevatten på sin höjd ;) men det mesta annat hjälps vi åt med...

Det innebär i praktiken att när Patrik sorterat och vikt tvätt så hänger kläderna lite va stans..
Igår hittade jag tex en Tyra tröja i Ebbas garderob... hur svårt kan det va egentligen ?
Att titta på storleken och hänga rätt ???
hahahaha, nej jag tror jag får ta över det momentet oxå... så slipper jag irritera mig :)

Ikväll kommer Emily hit, vi ska dricka lite vin och bara mysa.. spela lite Xbox och snacka skit...

Patrik ska ut med grabbarna grus på jobbet och spela lite bowling och käka mat !
Kul för honom !
Egentligen skulle vi åkt ttillsammans med barnen va inte riktigt krya och det blev lite kort varsel att hitta barnvakt så jag stannar hemma.
Men det gör inte så mycket, barnen får gå först , så är det.
Det kommer fler tillfällen !
Men jag tycker det är riktigt kul att dom gör nåt sånt här kul på jobbet.. det blir en annan sammanhållning då kan jag tro.

Nej over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0