Hoppas Hoppas !!!!

att det inte är nåt på Gång med Ebba igen !

Idag när jag hämtade på dagis så hade dagen vart bra... förutom att Ebba bara hade sovit tio minuter i vagnen idag...
Hon hade tydligen hostat o hostat o hostat... :(

Men hon har inte hostat här hemma på flera dagar och inte har det kommit en endaste host sen vi kom hem idag... så jag hoppas verkligen hon får fortsätta att va frisk, åtminstone ett par dagar till....! Ikväll är sista dosen antibiotika... skönt !

Nu är barnen lediga i fyra dagar.

I morgon åker vi till stan, jag ska till polisen och fixa nytt ID, och så passar vi på att svänga förbi Rusta... dom har ju så mycket fina julsaker...

Snälla Elin körde ner Emil på Innebandyn för en stund sen.. snart kommer Patrik hem och ikväll ska jag o Emily ut i snöovädret och dela ut inbjudningskort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0