Dagen på dagis !

Wilma hade massor att berätta i spöregnet på vägen hem från dagis ! Hon är såå glad att va tillbaka..

I dagarna väntas det snö... jipppiieee... eller vad säger man ? Vad som helst bara vi slipper detta eviga regnande.. Idag har det regnat oavbrutet från det att vi vaknade i morse, tills... jag går o lägger mig om en stund.. inge kul ! Så kasta hit lite snö.. då blir jag glad :)

Har suttit och rensat foton på datan, lagt i mappar osv.. har lyckats frigjort 67 GB utrymme på datan, så nu fungerar min pärla igen ;)

Så nu kan egentligen datan få krascha, skivorna bli repiga och USB-minnena haverera.-. nu ligger ALLA mina kort i tryggt förvar på två olika externa hårddiskar... men det tog 14 timmar.. men det är värt varanda minuts jobb...



Kommentarer
Postat av: elin

åh herre min jesus frid...de e vadf jag kallar collage...hahahaha

2010-11-23 @ 23:35:36
URL: http://thestyleismine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0